ENNAMOON K.
23, ocpd-perfectionist & clumsy chemist
i ii iii

pergi ;
Wednesday, November 11, 2015 • 4:12 PM
Aku ini hanya insan biasa, 
Yang lemah lagi tidak berdaya,
Mengapa semua ini datang melanda,
Kepada aku seorang sahaja?

Aku seorang remaja yang,
Beremosi dan berperasaan,
Jangan mainkan perasaan ini,
Kerana ku bimbang ianya tidak dapat di ubati.

Lupakah engkau pada janji?
Untuk menjadi sahabat sejati?
Pabila dugaan datang menguji,
Hilangnya keperibadian diri.

Kau tinggalkan aku sendiri,
Kita membawa haluan masing-masing.
Mengapa kau cuba elakkan diri?
Ketika kau aku amati.

Apakah dosaku apakah salahku?
Kau hukum aku sebegini rupa,
Kau pinggirkan aku dari segalanya,
Kau membuatkan duniaku gelap gelita.

Tidak mengapa,
Jika itu kemahuanmu aku terima.
Tetapi sahabatku janganlah sesekali lupa,
Bahawa dunia dan kehidupan ini - adanya hukum karma.

ENNAMOON K.
15 Mac 2011 - Selasa (08:29 malam)

Labels: ,


Author
                  

New Stories

  • lepaskan ;
  • kesal ;
  • dendam ;
  • tamat ;
  • berserah ;
  • satu definisi ;
  • dua arif ;
  • upm 3rd sem ; 3rd turning point
  • gap ; 7th long story
  • upm 2nd sem ; revolt

  • Archive

    » 2016
    » 2015
    » 2014
    » 2013
    » 2012
    » 2011

    Footprints


    Credit

    Design and template originally by Ayuni and re-edited by ENNAMOON K.